6 megjegyzés :

  1. Ez a hat sor, sokszor hat sort mesél el.
    Szoktam mondani, hogy még azt sem tudom, hogy akkor vagyok ébren mikor azt hiszem, vagy akkor, amikor alszom.
    Még azt sem mondhatom, hogy úgy vagyok mint Bálám szamara, mert az én hegyemen nincs fű sem, nincs miből, és mit válogatni.
    Tetszett.
    gyuri

    VálaszTörlés
  2. Hogyan tér vissza-vissza a múlt? Álmodunk-e ébren, vagy élményünk a képzelet szülte valóság? - Köszönöm, Gyuri, hogy hozzászóltál.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gábor,

    Milyen illékony az egész, nagyon szép. Úgy van, hogy közben szinte nincs is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szavaidat, Noémi; különösen a második mondatod tetszik, mert magam is éppen azon tűnődtem: mintha az illékonyra formált sorok elrejtenék a fájó érzést... :)

      Törlés
  4. Az álomlét már csak ilyen. Megfoghatatlan, s elillan, de a napot megszépítheti, vagy szomorúvá teheti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, kitől olvastam nemrég, ő mindenesetre a legfontosabbnak nevezte az emlékeket. Hogy az éber életben vagy álomban vagyunk velük, talán mindegy is: az együttlét a fontos. Ha már a múltba tűnt egyik hordozójuk... - Köszönöm hozzászólásodat, Ildi! :)

      Törlés