Kolumbán Jenő: Nélküled érkezem



Halkan szólj, kedves. Szelíden,szépen.
Fénnyel kerítlek, és öleléssel.
És ne kiabálj rám, semmiképpen!
Tartozom neked egy nevetéssel.

Viccet mesélek egy sikamlósat.
Kezedért nyúlok én nagy merészen.
Sorolnék alternatív valókat,
de én sem értem mindet egészen.

Hova vezet ez a sehova út?
Tüskés, és olyan fájón tétova...
És fegyver nélkül nyerni háborút
nem sikerült még senkinek, soha.

Mert háború ez! Egy gerillaharc,
ahol nem lehet senki sem nyertes!
Bele van kódolva mind a kudarc,
ha nyersz, akkor én maradok vesztes.

Szíveink régen birokra keltek,
de ez a harc, hidd el, nem kell nekem.
Nekem távoli partok jeleztek,
ahova majd nélküled érkezem.

2014.10.27.


1 megjegyzés :

  1. Különbségek, ellentétes "alapállások" léteznek, génekbe kódoltan is hatók, csak harcok ne lennének! Hát még kudarcok bekódolva... Így bizony a garantált elkülönülésnek van esélye.

    VálaszTörlés